> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

Голям скандал за пари и титли във Формула 1


0
0
678

Голям скандал е на път да се разрази във Формула 1. В петък редица медии в Италия и Германия написаха, че Ред Бул е нарушил едно от основните правила – тавана на бюджета за отборите. В. “Гадзета дело Спорт” и “Ауто Мотор унд Шпорт” съобщават, че два от отборите са хванати в надвишаване на бюджета, който трябваше да е 145 милиона евро през миналата година.

Според в. “Кориере дело Спорт” от Ред Бул са похарчили 148.6 милиона, а според други бюджетът е надвишен с 5 милиона. Другият тим, хванат в нарушение от международната федерация по автомобилизъм (ФИА), е Астън Мартин.

Според “Гадзета дело Спорт” Ферари и Мерцедес вече са поискали наказание за Ред Бул. Шефът на “Скудерията” Матиа Биното предполага, че има надвишаване на бюджета и през този сезон. Директорът на Мерцедес Тото Волф пък директно призова ФИА за действия.

Ако бъдат доказани нарушения на правилата, наказанията ще следват процеса, написан в правилника. В него пише, че ако отбор е надвишил бюджета с по-малко от 5%, това се счита за по-малко нарушение, но то също може да бъде санкционирано с отнемане на точки, забрана за участие в някои състезания, ограничения на работата по болида, както и допълнително намаляване на бюджета.

Ако обаче нарушението е повече от 5%, което при таван от 145 милиона през 2021 година се равнява на 7.25 милиона долара, наказанията стават доста по-сериозни. Ако от ФИА действително решат да наложат наказание от отнемане на точки може да се стигне до отнемане на световната титла на Макс Верстапен. “Лалето” е фаворит и тази кампания, след като жъне успех след успех.

Снимка: Туитър

0
0

Лицензирани букмейкъри и казина в България

НАЧАЛЕН БОНУС ДО 1200лв + 120 FS
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 300лв + 300 FS
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 500лв
Безплатно участие в игра за 50000лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв БЕЗПЛАТЕН ЗАЛОГ
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
Виж Бонусa в Bet365
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 222лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Покажете всички коментари
0
Оставете Вашия коментарx