Ферари представи болида за новия сезон във Формула 1

2149
Ферари представи болида за новия сезон във Формула 1. От Скудерия са го нарекли SF21, с който ще се стремят да развалят доминацията на Мерцедес. Немците печелят неизменно всичко от 2014 година, когато стартира турбо-хибридната ера. Тя ще приключи в края на 2021 година, но от италианския тим се надяват да го направят именно с титла. Ферари не са печелили световната титла 2007 година насам, когато изненадващо триумфира Кими Райконен.
Сега славният италиански тим показа последен своя претендент за титлата от всички отбори, само два дни преди началото на единствените тридневни предсезонни тестове в Бахрейн на „Сахир“. На същата писта стартира и новият сезон след малко повече от две седмици с Гран При на Бахрейн.
“Автомобилът ни е с ревизирана аеродинамика и напълно нова задвижваща система. Цветът му също е друг – бургундско червено, същото като за Гран при №1000 миналия сезон“, обяви шефът на Скудерията Матия Биното. Италианецът допълни, че в Маранело са се постарали да подобрят всичко възможно по колата.
Отговарящият за шасито Енрико Кардиле сподели, че радикално е променена задната част. SF21 е с нова трансмисия и ново окачване. Промени има и в предната част на колата. За Сезон 2021 всички във Ферари са обнадеждени, че са се справили с тези задачи и лошите резултати ще останат в миналото. Основен пилот ще е Шарл Леклер, а втори Карлос Сайнц-младши, който замени изгонения Себастиан Фетел.
“Когато започнахме проекта SF21, първата ни задача бе да идентифицираме областите, в които трябва да се концентрираме, за да постигнем радикална промяна. Избрахме задната част. Създадохме нова скоростна кутия и ново окачване. Това в допълнение към усилията на колегите ни, трудещи се по задвижващата система, доведе до много по-стеснена задна част.
Прегледахме охладителната система, увеличихме ефективността на централния радиатор и конструирахме корпуса така, че да постигнем по-голяма компактност. Аеродинамиката бе една от областите, засегнати от промените в правилата. Ето защо, когато започнахме да работим по нея, си поставихме две цели: да възстановим изгубеното аеропритискане и да намалим челното съпротивление”, каза Енрико Кардиле.
Лицензирани букмейкъри и казина в България
![]() | 20лв безплатен залог с промокод 1008 | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 1200лв + 120 FS | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 300лв + 300 FS | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 500лв | |
![]() | Безплатно участие в игра за 50000лв | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв БЕЗПЛАТЕН ЗАЛОГ | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв | |
![]() | Виж Бонусa в Bet365 | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 222лв | |
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв | |
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв | ||
![]() | НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв |