> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

Бетано се ребрандира на Кайзън Гейминг


101 0

Фирмата Бетано (Стихиман-Бетано) потвърди, че се преименува на Кайзън Гейминг в продължение на политиката за непрекъснато подобрение.
Думата Кайзън идва от японската бизнес философия, която разглежда въвеждането на малки, постепенни промени в бизнес операциите, за да се опита да подобри както качеството, така и ефективността.
Ребрандирането идва седем години след основаването на Стойхиман и ще засегне марката в Гърция и Кипър, както и Бетано в Германия, Португалия, Румъния и Бразилия.
Като план в развитието на бизнеса на базираната в Атина фирма, която е с мажоритарен собственик OPAP (държаща държавен монопол на хазартни игри), е да разшири отпечатъка си на гръцкия пазар.

Коментирайки ребранда, съоснователят и главен изпълнителен директор на Кайзън Джордж Даскалакис отбеляза: “Това е голям ден за нас и нашите колеги. Кайзън подчертава цялостната философия на компанията и обединява досегашния ни курс с елементите, които ще отбележат бъдещите ни стъпки: Хора, технологии, забавления, отговорност, ангажираност и принос“, обяви пред sbcnews.co.uk Даскалакис.

Ние се стремим да продължим по същия начин, по който тръгнахме, създавайки иновацията “Произведено в Гърция”, която се конкурира енергично в международната среда. Същевременно запазваме страстта си към непрекъснатото подобряване на нашите продукти и услуги, за да подсигурим най-добрия си опит на клиентите си. Това е Кайзън”, каза още Даскалакис.

Снимка: sbcnews.co.uk

Коментари във Facebook

Абонирайте се за бюлетин


Loading