> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

Видеоигрите стават все по-гледаем спорт


Виртуални спортове

0
0
390

Продажбите на видеоигрите скочиха значително през 2020 г., защото хората търсеха начини да се справят затворени у дома заради коронакризата. Но дори когато е позволено да излизаш навън, ще искаш ли да го правиш? Стартирането на PlayStation 5 през ноември и Xbox Series X, следващото поколение конзоли за видеоигри, доведе към значителните продажбите, и така беше овладян проблемът с търсенето, съобщава economist.com. С тях идват и множество нови игри, включително най-новите заглавия в блокбъстинг поредици като “Call of Duty” и “Assassin’s Creed”. Това са още основателни причини да останете на закрито.

Не само на обичайния модел за продажба на игри се надяват производителите да се справят добре през 2021 г. През изминалата година също се наблюдава бум на зрителската аудитория на електронните спортове. Става въпрос за отборите, които играят видео игри професионално за зрители. Още преди пандемията, игри като “Counter-strike” и “League of Legends” (стратегическа игра) може да запълнише стадионите със зрители. Просто вирусът даде по-голям тласък към подобен интерес. След като традиционните спортове като футбол и бейзбол бяха спрени, излязоха на яве именно електронните спортове. Те могат да се играят от вкъщи – пред телевизора от играчи в много страни.
Отбори от Формула 1 и дори футболни клубове от английската Висша лига експериментираха с това спортистите им да играят видеоигри за публика. Също така технологията за видеоигрите е използвана за запълване празни трибуни, като се прилагат фалшиви тълпи за някои спортни събития.

Тъй като има граница между видеоигрите и традиционните спортове, компаниите ще се стремят да се възползват от популярността на електронния спорт през 2021 г. Отборът Guild Esports, който е собственост на легендарния английски футболист Дейвид Бекъм, се състезава в четири различни електронни спорта. Бекъм дори наема на професионални играчи, като им плаща заплати. Показателно за успеха е, че през октомври фирмата поскъпна с 20 милиона паунда ($26 млн.) на Лондонската фондова борса.

Събития, които трябваше да бъдат отложени през 2020 г. поради пандемията, също трябва да се проведат тази година. Сред тях е Световната купа “Fortnite”, която дебютира през 2019 г., но беше отменена през 2020 г. Сега изглежда много вероятно да бъде подновена, защото 2019 г. Epic Games, производителят на “Fortnite”, осигури $30 милиона награден фонд за събитието, така че интерес няма как да липсва. Blizzard, който произвежда и управлява “Overwatch” (анимационна игра за стрелба) в половин дузина държави, дори може да бъде в състояние да рестартира надпреварите на стадиони.
Ще се изкарват ли пари от инвестирането в електронни спортове? Това е малко ясно. Въпреки целия си растеж, електронните спортове са предимно форма на маркетинг за видео игри. Тийнейджърите са запалени, но обхватът на вниманието им е такъв – кратък, защото постоянно излизат нови игри. А традиционните спортове имат много по-дълбоки корени. Далеч не е ясно дали отборите за електронни спортове могат създадат продукт, който да е дори частица от мащаба на слаб отбор от Висша лига на Англия. Но ясно е, че ако не играете, не можете да спечелите.

Снимка: economist.com

0
0

Лицензирани букмейкъри и казина в България

НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
10лв без дезпозит с промокод 1701
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 300лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв + 50лв безплатен залог
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв БЕЗПЛАТЕН ЗАЛОГ
Виж Бонусa в Bet365
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 222лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 250лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
НАЧАЛЕН БОНУС ДО 200лв
Запишете се
Уведоми ме за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Покажете всички коментари
0
Оставете Вашия коментарx