> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

Колко спонсора са нужни, за да станеш втори?


Колко спонсора са нужни, за да станеш втори?

0
0
59

Дата: март 11, 2016

Таблото на „Герена“ е пълно, няма място вече за нищо на него. Не, не става дума за таблото, което показва резултатите от мачовете на Левски, а за това на сектор „В“, което е пълно с имена и лога на спонсори на „сините“. Всички те са закачени там, а днес ще бъде обявен още един, който ще грее на фона на сребърните медали на левскарите в края на сезона.

Рекламодателите и спомоществователите, както обича да се изразява финансовият директор на клуба, вече сигурно гонят бройката 20. Телеком, хотел, застраховател, строителен концерн, фирма за тръби и какви ли още не компании и агенции наливат пари на „Герена“ само, за да видят и те като феновете как Левски отново ще е втори. Сигурно ще им е неприятно на края на сезона, но реалностите са такива, че „сините“ са на 12 точки зад Лудогорец и вече борбата им ще е за среброто. Берое е с равен актив със столичани, а Славия е само с един пункт назад.

И така, колко спонсора ще са му нужни на Левски, за да е отново втори? Отговорът – много! На „сините“ вече не им трябват рекламодатели, а стратегия за новия сезон, която да им „попречи“ пак да останат на една ръка разстояние от златото. На среброто в Подуяне никога не се е обръщало внимание.

Споделете
0
0

Comments