Пропадна търгът за емблемата на ЦСКА, преразглеждат ТВ правата за „В“ група

Тайният търг за марката на ЦСКА, който НАП трябваше да проведе на 3 юли, се провали. Вече изтече срокът, в който трябваше да се внесат 720 000 лева депозит за участие в него. Нито едно физическо или юридическо лице не е направило това.

Сега трябва да се организира нов търг, като цената от 3,6 милиона лева ще бъде намалена с 20% и ще стане 2,88 млн. лева. При нов провал, следва директно договаряне с някой, който иска да придобие марката.

ЦСКА я заложи по времето на „Титан“ заради дългове от 3,6 милиона към държавата.

Междувременно стана ясно, че договорът за тв излъчването на мачове от „В“ група ще бъде преразгледан. Сега правата са в Канал 3, който предаваше целия минал сезон и може да го прави още 1 година. Но в действащия контракт няма сума, която медията плаща на отборите от групата, пише в. „Труд“.

БФС и клубовете от аматьорската „В“ група искат нов прочит на договора предвид напълно променената ситуация с участието на ЦСКА в Югозападната дивизия на този ешелон.

Гледаемостта на мачовете на „червените“ през последните два сезона е №1 у нас. Със сигурност срещите на ЦСКА във „В“ група ще бият сериозно по тв рейтинг доста от двубоите в елита.

БФС и отборите, които също се надяват на приходи покрай сблъсъците си с гранда, ще разговарят първо с притежателя на правата и ще обсъждат евентуална цена на продукта. Вероятно от Канал 3 ще са съгласни да плащат за двубоите. Но ще има и други кандидати.

Със сигурност всеки от 38-те мача на ЦСКА ще се предава на живо. Това е и една от причините да се мисли в посока изместване на някои двубои от негодни за тв излъчване стадиони в София на „Българска армия“.

Ще е изгодно за всички – за телевизията, предаваща срещата, за отбора домакин (и същевременно гост) заради приходите, които ще вземе от билети и тв договора, както и за ЦСКА, защото ще си е у дома.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани със *