Търгът за марката на ЦСКА пред провал, НАП сваля цената със 700 000 лева

Провал заплашва търга за марката на ЦСКА, който бе обявен от Националната агенция по приходите (НАП).

Все още няма внесен депозит за участие. Срокът изтича в края на работното време в сряда. Така НАП ще бъде принуден да свали цената от 3,6 милиона поне с 20% и отново да обяви процедура. За това обаче няма определен срок, съобщава „24 часа“.

Това на практика означава, че НАП ще намали обявената тръжна цена с поне 720 000 лева и отправната сума за ваддаване ще слезе под 3 млн. лева.

По принцип марката бе запорирана до септември, като едва тогава трябваше да бъде обявен търг за нея. След като обаче се появи интерес от Васил Божков за създаването на ново дружество, търгът бе изтеглен за по-рано. Едва след втори провал може да се стигне до директно договаряне с евентуален купувач. Марката на ЦСКА бе предложена за залог по времето на “Титан”.

НАП държи и тази на Ботев (Пловдив) заради неплатените данъци на Димитър Христолов. Пловдивчани обаче си направиха нова емблема, сляха се с Металик (Сопот) и в момента нямат проблеми. Държавата пък 4 години продава своята собственост.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани със *