Канал 3 ще излъчва мачовете на ЦСКА във „В“ група, Янев напредва със селекцията

Канал 3 ще излъчва на живо мачовете на ЦСКА във „В“ група, независимо кое дружество вземе участие в трета дивизия.

Телевизията има сключен договор и държи правата. Излъчването на срещите на ЦСКА ще е сериозно постижение за медията, която очаква висок рейтинг, прогнозира Спортал.

Нападател и халф от Локо (Сф) идват на „Армията“

Христо Янев се включи на висока скорост в селекцията на ЦСКА, като съдейства за привличането на двама опитни състезатели. Новият треньор на „червените“ преговаря с идващите от разпадналия се Локомотив (София) Преслав Йорданов и Иво Иванов, които трябва да се присъединят към „червените“.

ЦСКА ще направи първата си тренировка във вторник. В нея се очаква да се включат и футболисти от Миньор (Перник), с които Христо Янев работи през миналия сезон в Югозападната „В“ група. Двама от тях са юношите на ЦСКА Милен Кикарин и Томи Костадинов.

Към „армейците“ ще се присъединят и младоци от втория отбор на Литекс. В последните три дни Янев е обсъждал с помощниците си Владимир Манчев и Ивайло Петров футболисти сред 60 имена. Новият тим на „червените“ ще е съставен от опитни играчи плюс юноши.

Двама питали в НАП за марката ПФК ЦСКА АД

Двама потенциални участници засега са проявили сдържан интерес към марката ПФК ЦСКА АД. Нито един обаче все още не е превел по банков път депозита от 736 000 лв., за да получи документацията и да влезе в наддаването, пише „24 часа“.

Марката бе обявена за продажба чрез таен търг от НАП. Фиксираната началната цена за наддаването е 3,7 млн. лв. Данъчните очакват чрез продажбата на марката да бъдат погасени 8 млн.лв. от общо 13-те млн. дълг към държавата от неплатени данъци и осигуровки.

Търгът ще се проведе на 3 юли, а депозитът за участие е 20% от началната тръжната цена, или 736 072. Сумата по депозита трябва да се преведе по сметките на НАП по банков път не по-късно от 1 юли.

Според правилата, ако при първото наддаване няма купувачи, стартовата цена се сваля с 25% и се насрочва повторен търг.

Запознати припомниха, че марката Ботев Пловдив е обявена за продажба от 2011 г. и стои непродадена, защото все още нямало кандидат-купувачи.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани със *